Search
Close this search box.

راهنمای جامع شرایط واریز و برداشت در بروکر دلتا اف ایکس

در بازار‌های مالی، مدیریت صحیح سرمایه برای موفقیت شما ضروری است. چه تازه‌کار باشید یا یک معامله‌گر حرفه‌ای، آگاهی از روش‌های واریز و برداشت می‌تواند تاثیر زیادی بر امنیت عملیات مالی شما داشته باشد. در این مقاله در خصوص نحوه واریز و برداشت از حساب‌های معاملاتی بروکر دلتا اف ایکس راهنمایی کاملی ارائه می‌دهیم تا تجربه معاملاتی شما ساده و بدون مشکل باشد.

روش‌های واریز

گام اول برای شروع، واریز وجه به حساب معاملاتی است. روش‌های واریز در بروکر دلتا اف ایکس شامل موارد زیر می‌شوند:

  • واریز محلی

حداقل مبلغ واریز در این روش ۱۰۰ دلار است. درصورتی‌که در روز‌های شنبه تا پنج‌شنبه قبل از ساعت 8:30 به وقت UTC واریز کرده باشید، در همان روز و درصورتی که پس از ساعت 8:30 به وقت UTC واریز کرده باشید، در روز بعد مبلغ به حساب شما انتقال داده می‌شود. توجه کنید که در روز‌های تعطیل رسمی امکان واریز محلی وجود ندارد.

  • واریز تتر

در بروکر دلتا اف ایکس در ۲۴ ساعت روز، هر روز هفته و حتی روز‌های تعطیل می‌توانید واریز تتری انجام دهید. در این روش حداقل مبلغی برای واریز در نظر گرفته نشده و با هر مبلغی که مایل باشید، می‌توانید وجوه را به حساب معاملاتی خود انتقال دهید.

  • واریز  Top Change

با استفاده از روش Top Change می‌توانید در 24 ساعت روز و تمامی روز‌ها، حتی روز‌های تعطیل واریز انجام دهید. در Top Change حداقل مبلغ وجود ندارد و با هر مبلغی می‌توانید واریز انجام دهید.

روش‌های برداشت

روش‌های برداشت سود یا وجوه از حساب معاملاتی باید به سادگی واریز و حتی آسان‌تر باشد. ما در بروکر دلتا اف ایکس با ارائه روش‌های متنوع برداشت، در جهت تسهیل و تسریع عملیات معاملاتی شما در کنارتان هستیم.  این روش‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • برداشت محلی

درصورتی که در روزهای یک‌شنبه تا پنج‌شنبه قبل از ساعت 8:30 به وقت UTC برداشت خود را ثبت کنید، در همان روز و اگر پس از ساعت 8:30 به وقت UTC درخواست برداشت داشته باشید، روز بعد مبلغ به حساب شما انتقال داده می‌شود. توجه داشته باشید که در روز‌های تعطیل رسمی، امکان استفاده از این روش وجود ندارد. حداقل مبلغ برداشت در واریز محلی 10 دلار است.

  • برداشت تتر

در روز‌های یک‌شنبه تا جمعه می‌توانید از برداشت تتری استفاده کنید. در  این روش حداقل مبلغ برداشت 6 دلار  و کارمزد معاملاتی شما با هر مبلغی ۵.۵ تتر است.

  • برداشت Top Change

از یک‌شنبه تا جمعه می‌توانید به روش Top Change برداشت انجام دهید. در برداشت Top Change حداقل مبلغ برداشت وجود ندارد.

مدیریت موثر واریز و برداشت از حساب‌های معاملاتی، یک بخش کلیدی از موفقیت در بازار‌های مالی است. شما می‌توانید با درک درست از روش‌های مختلف ذکر شده، بهترین گزینه‌ها را برای نیازهای خود انتخاب کنید. در این راهنمای جامع سعی کردیم شما را با فرایند‌های واریز و برداشت در بروکر دلتا اف ایکس آشنا کنیم. اکنون با اطمینان و به آسانی می‌توانید به حساب‌های معاملاتی خود واریز  و  از آن‌ها برداشت کنید.

درصورتی‌ که در استفاده از هر کدام از روش‌ها و مراحل معرفی شده با سؤالی مواجه شده‌اید، با پشتیبانی دلتا اف ایکس در ارتباط باشید.

مورد علاقه تان بود؟

دیدگاه تان را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

سلام دنیا!

به وردپرس خوش آمدید. این اولین نوشتهٔ شماست. این را ویرایش یا حذف کنید، سپس