Search
Close this search box.

با «آینه جادویی دلتااف‌ایکس» هر دلار شما دو برابر می‌شود!

کمپین آینه جادویی دلتااف‌ایکس یک فرصت فوق‌العاده است تا با دو برابر سرمایه بیشتر، معامله کنید. بروکر دلتااف‌ایکس در جدیدترین جشنواره خود برای حمایت از معامله‌گران، تصمیم به اجرای کمپین «آینه جادویی دلتااف‌ایکس» گرفته است. با شرکت در این کمپین، از ۱۰۰ درصد بونس ویژه تا سقف ۲۰۰۰ دلار بهره‌مند خواهید شد.

نداشتن سرمایه کافی، یکی از مهم‌ترین دلایلی است که بسیاری از معامله‌گران نمی‌توانند سودی را که لایق توانایی آن‌ها است، از بازار دریافت کنند. به همین دلیل، بروکر دلتااف‌ایکس برای توانمندسازی و تشویق معامله‌گران خود، کمپین‌های بونسی متعددی را برگزار می‌کند. در این کمپین‌ها، دلتااف‌ایکس نسبت مشخصی اعتبار را به سرمایه معامله‌گران اضافه می‌کند. به این صورت، کاربران می‌توانند با قدرت مالی بیشتری در بازار فعالیت کنند.

از طرفی، این افزایش سرمایه، ریسکی برای همراهان عزیز DeltaFX به دنبال نخواهد داشت. هم‌اکنون نیز در ادامه این رویکرد، بروکر دلتااف‌ایکس در حال اجرای کمپین «آینه جادویی دلتااف‌ایکس» است. این کمپین یک فرصت طلایی برای تمام معامله‌گران دلتا است تا بدون اینکه ریسک بالاتری را متحمل شوند، با سرمایه بیشتر، توانایی سودآوری خود را در بازار افزایش دهند. برای آگاهی بیشتر از این فرصت، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا به معرفی و شرح این کمپین بپردازیم.

آینه جادویی دلتااف‌ایکس

‌همه ما در طول زندگی‌مان، بارها با خود فکر کرده‌ایم که اگر مقداری پول بیشتر داشتیم، می‌توانستیم کارهای بزرگ‌تری انجام دهیم. در چنین لحظاتی با خود تصور کرده‌ایم که اگر یک راه‌حل معجزه‌آسا یا جادویی وجود داشت، چقدر می‌توانستیم از ظرفیت استعداد و توانایی‌هایمان بیشتر استفاده کنیم. درست مثل یک آینه که پولمان روبروی آن، دو برابر می‌شود.

بروکر دلتااف‌ایکس در جدیدترین کمپین خود این رویا را برای شما برآورده کرده است. کمپین «آینه جادویی دلتااف‌ایکس» با ایده دو برابر کردن قدرت مالی معامله‌گران دلتااف‌ایکس برای حضور بهتر آن‌ها در بازار، در حال اجرا است. فرقی نمی‌کند که شما یک تریدر تازه‌کار هستید یا حرفه‌ای، حضور در این کمپین قطعاً می‌تواند ظرفیت بهره‌وری بهتری از بازار را برای شما فراهم کند.

هر دلار شما دو برابر می‌شود!

انعکاس سرمایه شما در آینه جادویی دلتااف‌ایکس به واقعیت تبدیل شد!

بروکر دلتااف‌ایکس به کاربرانی که در کمپین «آینه جادویی دلتااف‌ایکس» شرکت کنند، ۱۰۰ درصد بونس اهدا خواهد کرد و شما می‌توانید با دو برابر سرمایه بیشتر، دست به معامله بزنید. به عبارت دیگر، هر مبلغی که به حساب خود واریز کنید، بروکر دلتااف‌ایکس معادل همان مبلغ را به عنوان بونس به حساب شما اضافه می‌کند. ورود به بازار، با سرمایه بزرگتر، ریسک بالاتری را هم به دنبال دارد؛ چرا که با این کار، شما میزان سرمایه بیشتری را در معرض خطرهای بازار قرار می‌دهید. با استفاده از آینه جادویی دلتااف‌ایکس، می‌توانید بدون هیچ‌گونه ریسک اضافه‌ای، با دو برابر قدرت مالی و اعتمادبه‌نفس بیشتر در بازار معامله کنید. این یک فرصت تکرارنشدنی برای تمام معامله‌گران دلتااف‌ایکس است که نباید آن را از دست بدهید.

شرایط شرکت در کمپین «آینه جادویی دلتااف‌ایکس»

بروکر دلتااف‌ایکس تمام تلاش خود را کرده است که برای شرکت در کمپین «آینه جادویی دلتااف‌ایکس» هیچ پیچیدگی و شرایط سختی برای شما کاربران عزیز وجود نداشته باشد. بیایید باهم نگاهی به شرایط کمپین جادویی DeltaFX داشته باشیم:

  • این کمپین از روز چهارشنبه۱4 آگوست ۲۰۲۴ به مدت ۹۰ روز میزبان شما عزیزان است.
  • تمام کاربران دلتااف‌ایکس واجد شرایط شرکت در کمپین «آینه جادویی دلتااف‌ایکس» هستند.
  • به کاربرانی که در این کمپین شرکت کنند، ۱۰۰ درصد بونس تا سقف ۲۰۰۰ دلار اهدا خواهد شد.
  • شرکت‌کنندگان به حداقل ۱۰۰ دلار واریز، برای دریافت این بونس نیاز دارند. 
  • با شرکت در کمپین «آینه جادویی دلتااف‌ایکس»، مقدار ۳۵۰ واحد دی‌کوین از شما کسر خواهد شد.

آموزش تصویری شرکت در کمپین «آینه جادویی دلتااف‌ایکس»

برای شرکت در کمپین «آینه جادویی دلتااف‌ایکس»، در صفحه کاربری خود مراحل زیر را طی کنید:

آیکون پروفایل را از بالا سمت راست صفحه انتخاب کنید.

گزینه بازار را انتخاب کنید.

صفحه زیر برای شما باز خواهد شد. شما می‌توانید کمپین آینه جادویی را در این صفحه مشاهده کنید. با زدن گزینه خرید، مقدار دی‌کوین تعیین شده برای این کمپین از شما کسر خواهد شد و شما در این کمپین شرکت داده می‌شوید. 

نتیجه گیری 

بروکر دلتااف‌ایکس همواره به دنبال حمایت و توانمندسازی کاربران خود برای حضور مقتدرانه‌تر در بازار بوده است. به همین دلیل، کمپین‌های متعددی را برای دادن بونس و هدایای حمایتی برگزار می‌کند. کمپین «آینه جادویی دلتااف‌ایکس» جدیدترین کمپین بونسی دلتااف‌ایکس، هم‌اکنون در حال اجرا است. کاربرانی که در این کمپین شرکت کنند، بروکر دلتااف‌ایکس به آن‌ها یک بونس ۱۰۰ درصدی تا سقف ۲۰۰۰ دلار اهدا می‌کند. معامله‌گران دلتااف‌ایکس می‌توانند با واریز تنها ۱۰۰ دلار و پرداخت ۳۵۰ واحد دی‌کوین در این کمپین شرکت کنند. 

فرصت شرکت در کمپین آینه جادویی دلتااف‌ایکس را از دست ندهید و همین حالا بر روی این لینک کلیک کنید.

مورد علاقه تان بود؟

دیدگاه تان را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

سلام دنیا!

به وردپرس خوش آمدید. این اولین نوشتهٔ شماست. این را ویرایش یا حذف کنید، سپس